کورتنی کارداشیان در مورد بهترین زندگی خود با تراویس بارکر صحبت می کند

[ad_1]

شادی عروسی کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر! فصل سوم کارداشیان ها روز پنجشنبه پخش شد و تراویس و کورتنی کارداشیان هیچ وقت برای ابراز عشق خود به یکدیگر تلف نکردند. قبل از اینکه کورتنی کارداشیان و بارکر، 47 ساله، برای چند دقیقه برای چیزی سریع از هم جدا شوند، کورتنی، 44 ساله، به دوربین ها گفت که در حال تطبیق با “زندگی همسر” است که به گفته او شگفت انگیز است.

کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر در تلاش برای بچه دار شدن با هم

خالق پوش به Khloé Kardashian، خواهرش، گفت: او در آن زمان تخمک گذاری داشت. او و تراویس باید از بارداری طبیعی استفاده کنند زیرا آنها با هم برای بچه دار شدن تلاش می کردند و به این نتیجه رسیده بودند که IVF دیگر گزینه ای نیست.

بعداً، کورتنی از اینکه او بسیار خسته است شکایت کرد که Khloé، 38 ساله، به آن پاسخ داد، که احتمالاً مربوط به جلسه 20 دقیقه‌ای سکس آنها بود. او سپس افزود که او همچنین یک جلسه دیگر در صبح به مدت نزدیک به دو ساعت داشته است.

وقتی Khloé این خبر را شنید، شوکه شد و از خواهرش پرسید که چگونه کورتنی توانسته این کار را برای مدت طولانی انجام دهد. اما کورتنی کارداشیان پاسخ داد که او به سادگی بهترین زندگی خود را سپری می کند. تراویس و کورتنی سال پر سرعتی را تجربه کردند. پس از جوایز گرمی 2022 در 4 آوریل، این زوج برای اولین بار در یک مراسم خبری در لاس وگاس ازدواج کردند.

آنها سرانجام در یک دادگاه در سانتا باربارا در 15 مه ازدواج کردند زیرا این مراسم از نظر قانونی الزام آور نبود. چند روز بعد، در 22 می، آنها در یک مراسم باشکوه تر و آراسته تر در ایتالیا دوباره ازدواج کردند. این زوج در ویژه عروسی Til Death Do Us Part Kortney & Travis که در ماه آوریل در Hulu در دسترس قرار گرفت، هر سه عروسی خود را در سال 2022 منعکس کردند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید