نگاهی به Mirembe Estate Sentema. جامعه ای محصور که ارزش پول را به افراد کم درآمد می دهد


هیچ قدرتی برای تغییر بیشتر از زندگی در یک جامعه سازمان یافته نیست که به شما و اعضای خانواده شما کمک کند تا زندگی سالم و شادی داشته باشید.

علم ثابت کرده است که زندگی در یک جامعه بهم ریخته گاهی اوقات می تواند خطرناک باشد زیرا ساکنان اغلب اوقات کیفیت پایین هوا را از منابع صنعتی مجاور دریافت می کنند و خطوط فاضلاب با سایر منابع آب مخلوط می شود که ساکنان را در معرض خطر ابتلا به بیماری قرار می دهد.

با این حال، همه چیزهایی که می‌توانند نه تنها توسط افراد ثروتمند اجتناب کنند، حتی یک افراد کم درآمد هم اکنون می‌توانند یک خانه کامل در یک جامعه بسته‌شده به خوبی برنامه‌ریزی شده در Mirembe Estate Sentema داشته باشند.

Mirembe Estate Sentema در Sentema، ناحیه Wakiso در 20 کیلومتری کامپالا واقع شده است. می توان از طریق جاده Sentema به آن دسترسی داشت یا می توان از جاده هویما استفاده کرد و از Nkowe منشعب شد. همچنین می توان از جاده بولوبا با استفاده از دو مسیر (که از شهر بولوبا می گذرد یا در توتال درست بعد از پارک جنگلی) استفاده کرد.


این استیت در 55 هکتار زمین با 200 خانه تا کنون (فاز اول) قرار دارد. خانه ها در انواع مختلف ساخته شده اند. 1 خوابه، دو خوابه و سه خوابه با طبقه بندی های مختلف مانند 1 خوابه (سه خانه روی بلوک)، دو خوابه که نیمه مستقل، دو خوابه مستقل، سه خوابه نیمه مستقل و سه خوابه مستقل.

همه خانه ها اندازه های متفاوتی دارند و ترکیبات آنها نیز متفاوت است. در پشت هر خانه، سه متر اضافی وجود دارد. جلوش یکی دو تا پارکینگ هست و بقیه اش سبزه.

از آنجایی که این یک جامعه دردار است، املاک حصارکشی شده و 24/7 نگهبانی می‌شود، مجموعه‌های زباله، مکان‌های بازی کودکان مانند زمین بسکتبال، و زمین‌های فوتبال، و نگهداری عمومی توسط شرکت ارائه می‌شود.

به عنوان راهی برای خرید اوگاندا ساخت اوگاندا، فضای داخلی همه خانه ها به صورت محلی از بازار اوگاندا ساخته شده است.

در اینجا نگاهی به Mirembe Estate Sentema است:

با Mirembe Villas تماس بگیرید. خط تلفن: +256 414 673 537، ایمیل:info@mirembeestate.co.ug، دفتر: مرکز خرید و اوقات فراغت گاردن سیتی، فروشگاه LG5، پلات LR 64/86 یوسف لوله جاده یا به وب سایت www.mirembeestate.co.ug مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com


دیدگاهتان را بنویسید