ماتیاس لوتواما: در مورد هفت دستور طلایی جنبش


ما سلسله مراتب متمایز حزب قدرتمند زرد را روشن خواهیم کرد.

NRM، مانند همه سازمان‌های انقلابی، دارای میراث باستانی فراوانی است، که در آن پدران بنیان‌گذار آن مانند YOWERI MUSEVENI پناهگاهی از رفاه متحول کننده برای اوگاندا و آفریقا ساختند. همانطور که ملت ها به چنین مردان قهرمانی ادای احترام می کنند، ما آنها را به عنوان حکیمان باستانی دسته بندی خواهیم کرد و مطمئناً این اولین سفارش طلایی است.

بعد، توسط استان ایالتی مشهود است که موسوینی افسران خوب آموزش دیده ای دارد که ماتریس اطلاعات آنها سیل عملی برای از بین بردن هر نیروی دشمن است.

به طرز شگفت انگیزی، آنها حتی در راهروهای موساد و MI6 نیز احترام قائل هستند. از آنجایی که این افسران بسیار کارآمد و بسیار شایسته هستند، از آنها به عنوان نارک کلاسیک یاد می کنیم و البته این دومین حکم طلایی است.


در مرحله بعد، NRM که بر اساس نامگذاری ایالتی پیکربندی شده است، در همه دولت‌ها در سراسر جهان لابی‌گران جهانی دارد که نقش تعریف‌شده آنها مهار سرمایه‌گذاری‌ها و کمک‌های مالی است. با آموزش علمی این مردان و زنان می توانند به راحتی صندوق بین المللی پول، بانک جهانی و سرمایه گذاران وال استریت را متقاعد کنند که از نظر مالی برنامه های توسعه در اوگاندا و آفریقا را تقویت کنند. با مشاهده متمایز، این دسته از نمایندگان تام الاختیار است و مطمئناً رتبه سوم طلایی است.

در مرحله بعد، در تشریح تطبیقی ​​عملیات دولت، موسوینی دارای زنان و مردان شایسته ای است که در مورد مسائل تفسیر اجتماعی و رفاه عمومی با او مشورت می کند. این دسته دارای وزرای کابینه است (نه همه) و با مثال بازار، آن را به عنوان چهارمین دستور طلایی دسته بندی می کنیم.

بعد، همانطور که حاکمیت می‌گوید، هر گره‌ای قابل درک است و با قانون نمی‌توان آن را باز کرد، با شمشیر قطع می‌شود. Museveni یک نیروی مسلح درجه یک به نام UPDF ساخته است که در سراسر جهان تحسین شده است. باشد که افتخار و روحیه سپاه همه افسران مشهور در نیروی دریایی و پیاده نظام، نیروی هوایی و توپخانه، چراغی درخشان باقی بماند، زیرا پیشرفت پان آفریقایی‌گرایی، مطمئناً این پنجمین حکم طلایی است.

در مرحله بعد، همانطور که ارگ ​​تمدن نشان می دهد، موسوینی رئیس دولت بسیار موفقی است. مانند همه مدیران اجرایی، او در استخدام وکلا، اقتصاددانان، مهندسان و غیره در کاهش پیشرفت اجتماعی-اقتصادی از استعداد خوبی برخوردار است. برخی از این افراد حرفه ای هستند. کادرهای زرد، دیگران آزاد اندیش، دیگران مزدور استراتژیک هستند، اما یک چیز خوب این است که با نتیجه کار می کنند، اکنون آشکار است، نماد توصیفی این گروه، ششمین حکم طلایی است.

در مرحله بعد، موسوینی که یک رهبر خردمند است، با تسلط و آراستگی، برخی از مردان و زنان جوان را در UPDF و شرکت‌های دولتی بادوام پرورش داده است که پس از بازنشستگی مسالمت آمیز پدران NRA، ایالت و دولت را به نحو احسن اداره خواهند کرد. برخی از این پسران جوان محصولات sanhurst، هاوارد و مدرسه اقتصاد لندن هستند.

باشد که خداوند روح القدس آنقدر درست و صادق باشد، راههای آنها را روشن کند، به دلایلی که در معماری بهشت ​​پنهان است، آنها به تحسین برانگیزترین دسته تعلق دارند، بدون تردید معقول هفتمین و بهترین مرتبه طلایی است.

(ماتیاس لوتواما یک ناسیونالیست آفریقایی است. او همچنین معاون کمیسر ناحیه کیبوگا، اس ام اس 0786672301)

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com


دیدگاهتان را بنویسید