کلیسای SDA در اوگاندا به دلیل شکل دادن به اخلاق عمومی مورد ستایش قرار گرفت


معاون دبیرکل حزب جنبش مقاومت ملی (NRM)، Rt.Hon.Rose Namayanja Nsereko، روحانیون کلیسای ادونتیست روز هفتم را به دلیل موعظه اخلاق و رفتار خوب در میان مؤمنان خود، که به گفته او منجر به هماهنگی و نجابت شده است، تمجید کرده است. در کشور.

Rt.Hon.Namayanja امروز در کلیسای Kyampisi SDA در شورای شهر Namayumba، منطقه Wakiso موعظه می کرد.

معاون دبیرکل گفت که کلیسا در تشویق مؤمنان به شهروندان خوب با رعایت قوانین تعیین شده در جامعه نقش اساسی داشته است و افزود: «کتاب مقدس کلیساها را از جنایاتی مانند دزدی، ارتکاب قتل و زنا و غیره منصرف می کند.»

او همچنین از دولت حاکم تحت ریاست جمهوری یووری موسوینی به دلیل ترویج آزادی و آزادی عبادت برای همه مردم در سراسر فرقه ها بدون تبعیض قدردانی کرد.


مدل پریش را در آغوش بگیرید

ایدئولوگ NRM معتقدان را به چالش کشید تا ابتکار مدل توسعه محله محبوب را انجام دهند، یک برنامه دولتی با هدف بهبود درآمد مردم از طریق جایگزینی کشاورزی معیشتی با تولید تجاری.

Namayanja گفت: “من شما را تشویق می کنم که SACCOS را تشکیل دهید تا از پولی که توسط دولت برای تقویت تولید کشاورزی آزاد می شود استفاده کنید.” او همچنین از مومنان خواست تا با کاشت زودهنگام از باران استفاده کنند تا از تولید غذای کافی اطمینان حاصل کنند. ”

کمک به ساختمان کلیسا

پس از عبادت الهی، نامایانجا در مراسم جمع آوری کمک های مالی کلیسا شرکت کرد و در آن 50 کیسه سیمان و پنج میلیون برای تکمیل ساختمان کلیسا کمک کرد.

او همچنین متعهد شد که از اعضای جدید کلیسا حمایت مالی و معنوی بیشتری داشته باشد زیرا روحیه آنها قوی می شود.

خطبه

وزیر اسبق در خطبه «دعوت به خدمت» از برادران خواست تا نیروی خود را وقف خدمت به خداوند متعال کنند و افزودند که هر چه به خالق تقدیم کنند، ثواب بیشتری نصیب او می شود.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com


دیدگاهتان را بنویسید