چگونه هام سرمایه دار 2 روزنامه نگاری را که قصد اخاذی Ugx4 میلیون را از طریق باج خواهی داشتند به دام انداخت


دو روزنامه نگار در اوایل این هفته به اتهام باج گیری و اخاذی 4 میلیون کرون از تاجر حامیس کیگوندو با نام مستعار هام دستگیر شدند.

وبلاگ نویسان دستگیر شده که اسامی آنها به دلیل متهم نشدن رسمی نادیده گرفته شده است، از آن زمان اظهارات خود را ضبط کرده و با شماره مرجع تقصیر خود را پذیرفته اند: SD REF 53/29/8/2022 VIDE KIRA.

در نشریات خود، این دو روزنامه نگار ادعا کردند که: «مستاجرین در برج هام از هیئت ملی بازنگری ساختمان (NBRB) و KCCA می خواهند که فوراً یکپارچگی ساختاری مرکز خرید را انجام دهند – به دروغ ادعای نگرانی از خرابی های فشاری متعدد ستون های بتنی تقویت شده در کل. ساختار، صرفا به قصد دریافت پول از هام، ساختار چندین گزارش یکپارچگی ساختاری دارد که برخی از آنها توسط خود KCCA در سابقه انجام شده است.

آنها قصد داشتند برای کسب و کارها در برج هام وحشت ایجاد کنند، باج گیری کنند، هام را باج بگیرند و آبروی او را با هدف گرفتن پول از تاجر مادری از بین ببرند.


وقتی مدیر روابط عمومی Ham Enterprises (U) Ltd. با این دو نفر تماس گرفت و به آنها گفت که داستان های مخرب و بدنام کننده خود را پس بگیرند، آنها 4 میلیون کرون درخواست کردند تا این داستان های جعلی را از بین ببرند. علاوه بر این، این وبلاگ نویسان اصرار داشتند که آنها صرفاً داستان ها را جعل کرده اند تا از هام پول بگیرند و در واقع باید آن را دریافت کنند، اگر اصلاً مدیر هام می خواست داستان ها پس گرفته شود.

مدیر روابط عمومی آقای ایزاک نیوتن بالاخره با آنها ملاقات کرد و مبلغ 4 میلیون تومان را به خبرنگاران تحویل داد. او سپس با پلیس تماس گرفت که به طور مخفیانه او را تا صحنه پرداخت پول مورد توافق همراهی کرد. با پرداخت پول توافق شده، همه آنها دستگیر و به شماره مرجع رزرو شدند: SD REF 53/29/8/2022 VIDE KIRA DIVISION POLICE STATION.

هنگامی که این دو به بازداشتگاه پلیس بخش کیرا رسیدند، با پشیمانی به اعمال باج خواهی و بدخواهی اعتراف کردند و با تأسف شروع به درخواست بخشش کردند.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com


دیدگاهتان را بنویسید