پمپ به عنوان دانشگاه ویکتوریا ششمین فارغ التحصیلی خود را برگزار می کند


دانشگاه ویکتوریا ششمین جشن فارغ التحصیلی خود را در روز شنبه 3 سپتامبر 2022 برگزار کرد.

این مراسم در Speke Resort Monyonyo برگزار شد.

رئیس دانشگاه پروفسور اوپودا-آسیبو جان گفت مطمئن است که یادگیری تجربی به عنوان یک الگو، یک تجربه ارزشمند بوده است و به رهبری دانشگاه متعهد شد که بهترین پاداش‌های خود را نشان دهد.

معلم. Opuda-Asibo گفت: “با داشتن یک محیط کار و مطالعه رسانا که در دانشگاه ویکتوریا از آن برخوردار است، بستری برای موفقیت اجتناب ناپذیر است.”


صدراعظم همچنین خاطرنشان کرد که دانشگاه ویکتوریا در صورتی که متعهد به جذب کارکنان و دانشجویان درجه یک باشد، جایگاه خود را در اجلاس به عنوان «تغییرسازان» حفظ خواهد کرد.

از سوی خود، معاون دانشگاه، دکتر لارنس موگانگا، گفت: «در این برهه از تاریخ، جهان تشنه منابعی مانند شما است: کسی که از چالش های جدید نمی ترسد، یکی با سرسختی برای غلبه بر غیرقابل عبور. یکی با آینده نگری برای پیش بینی غیرقابل پیش بینی ها، دیگری با انعطاف پذیری برای سازگاری با جهان.

وزیر آموزش عالی، دکتر جان کریستوم موینگو، تحولات قابل توجه در دانشگاه را ستود.

«دانشجویان دانشگاه ویکتوریا یک جفت دست امن هستند. از نوعی که با اعتصابات یکسان نیست.»

از سوی دیگر، از مهمانان و فارغ التحصیلان با اجرای استثنایی از نوازندگان و کمدین های برتر داخل و خارج از کشور پذیرایی شد. هنرمندان عبارتند از: Ykee Benda، King Saha، The Ben (روآندا)، Spice Diana، کمدین Salvado، Madrat و Chiko از جمله.

دانشگاه ویکتوریا یکی از بهترین دانشگاه های اوگاندا است و به عنوان مرکز برتری دانشگاهی برجسته است. این یک محیط تازه و محرک فکری ارائه می دهد که متفکران انتقادی را پرورش می دهد.

این دانشگاه ماه گذشته گواهینامه خود را از شورای ملی آموزش عالی دریافت کرد.

این منشور به دانشگاهی که بخشی از گروه روپارلیا است اجازه می دهد تا مدارک آموزش عالی از جمله کارشناسی ارشد و دکترا را اعطا کند.

درباره دانشگاه ویکتوریا:

دانشگاه ویکتوریا در زمینه ارائه آموزش یکپارچه تجربی و کاری (WIL) دانشگاه پیشرو در اوگاندا و شرق آفریقا است. مصمم است فارغ‌التحصیلانی با مهارت‌ها و ظرفیت‌های اشتغال‌پذیر برای به کارگیری خلاقانه خود تولید کند. آنها این کار را با ارائه تجربه عملی و معنادار در محل کار برای غنی سازی یادگیری نظری انجام می دهند. برنامه یادگیری یکپارچه کاری دانشگاه ویکتوریا دانشجویان را قادر می سازد یک برنامه سه ساله را با حداقل 2 تا 3 سال تجربه کاری با سازمان ها و شرکت های شریک خود تکمیل کنند.

این دانشگاه در سال 2013 افتتاح شد و در مرکز شهر کامپالا و در مسیرهای اصلی حمل و نقل عمومی همراه با فضای پارکینگ کافی قرار دارد. دانشگاه ویکتوریا بخشی از گروه شرکت‌های روپارلیا است که در بخش آموزشی در اوگاندا حضور پررنگی دارد و زیر مجموعه خود، مدرسه بین‌المللی کامپالا اوگاندا، مدرسه والدین کامپالا، مدرسه عمومی دهلی بین‌المللی را دارد.

دانشگاه ویکتوریا یک دانشگاه جهان وطنی است که توسط شورای ملی آموزش عالی با طیف گسترده ای از ملیت ها معتبر و تایید شده است. دانشگاه ویکتوریا با شهرت به عنوان بهترین دانشگاه خصوصی، آینده‌نگر و مدرن در شرق آفریقا، محیطی پر جنب و جوش و مهیج را برای پیشبرد نیازهای شما، مطالعه یا تحقیق درباره موضوعی عمیق‌تر، یا با هدف گسترش دانش و مهارت‌های خود در جهت دستیابی به این موضوع ارائه می‌کند. جاه طلبی شغلی شما

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com


دیدگاهتان را بنویسید