دانشگاه ویکتوریا درخواست بودجه دولتی می کند و برنامه های تحصیلی جدیدی را معرفی می کند


رئیس دانشگاه ویکتوریا، پروفسور جان اوپودا آسیبو از دولت مرکزی درخواست کرده است که به درخواست های کمک مالی که توسط این موسسه ارائه شده است توجه کند.

معلم. Opuda-Asibo این درخواست حیاتی را دیروز، در حالی که در جمعی از فارغ التحصیلان، والدین آنها، مقامات برجسته و سایر ذینفعان دعوت شده بود، طی ششمین مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه که در Commonwealth Speke Resort، Munyonyo برگزار شد، مطرح کرد.

او فاش کرد که این موسسه به بودجه کافی نیاز دارد تا بتواند به طور کامل در نقش‌های متحول کننده عادی، از جمله توسعه و تحقیق منابع انسانی ملی، که برای ارتقای تصویر بین‌المللی اوگاندا از طریق آموزش جهانی‌شده حیاتی است، مشارکت کند.

پروفسور پروفسور می‌گوید: «من همچنین از طریق شما از بانوی اول و وزیر آموزش و ورزش درخواست می‌کنم که دولت اوگاندا هر درخواستی را برای حمایت از ما بپذیرد، این دولت ممکن است حتی به دانشگاه‌های خصوصی نیز تعمیم دهد.» اوپودا آسیبو گفت.


او همچنین قدردانی صمیمانه خود را از بانوی اول و رئیس جمهور اوگاندا HE.Gen Yoweri Museveni برای اجرای وظایف و فرآیندهای اعطای منشور دانشگاه ویکتوریا در 31 ژوئیه 2022 اعلام کرد.

“ما اکنون مفتخریم که به خانواده ای از دانشگاه های خصوصی و دانشگاه های دولتی در اوگاندا ملحق می شویم… وظیفه ماست که این آرزوی دولت را حفظ کنیم و دانشگاه را حفظ کنیم زیرا منابع انسانی بسیار مورد نیاز برای توسعه ملی را فراهم می کنیم.” معلم. اوپودا-آسیبو.

رئیس دانشگاه همچنین از هیأت مدیره، مدیریت شورا و دانش آموختگان به دلیل مقاومت و شکیبایی آنها که برای ارتقای این مؤسسه به شهرت ملی و بین المللی حیاتی است قدردانی کرد و از همه دست اندرکاران دانشگاه خواست تا با دقت وجهه و وجهه دانشگاه را تقویت کنند که می تواند باعث تحریک آن شود. رشد

همچنین وزیر آموزش عالی، دکتر جان سی. موینگو، که به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش و ورزش هان حضور داشت. جانت موسوینی به عنوان مهمان اصلی.

وی فارغ التحصیلان را تشویق کرد تا از دانشی که از دانشگاه به دست آورده اند، نه تنها به دنبال شغل بگردند، بلکه از فضای مناسب مجهز به فرصت های فراوان پیرامون خود برای ایجاد فرصت های دیگر نیز استفاده کنند.

وزیر Muyingo به گروه شرکت‌های Ruparelia که کنترل کامل موسسه را در سال 2013 بر عهده گرفت و به طور کلی به همه سهامداران برای دستیابی دانشگاه به وضعیت منشور تبریک گفت.

“دانشگاه ویکتوریا گام های ستودنی برداشته است و به یک دانشگاه رسمی تبدیل شده است، یک منشور، ممکن است برخی از شما بپرسید، این به چه معناست؟ شما سعی می کنید توضیح دهید اما من می توانم بگویم که این به رسمیت شناخته شده توسط قانون است که یک دانشگاه خصوصی به عنوان یک دانشگاه خوب است، مانند هر دانشگاه دولتی، و چند دانشگاه رسمی دیگر. دانشگاه ویکتوریا، تبریک می گویم.» وزیر Muyingo توضیح داد.

با این وجود، وی همچنین بر تلاش‌های قابل توجه مدیریت و کارکنان دانشگاه در جهت دگرگونی شدید چشم‌انداز ارائه آموزش کشور که توسط یک سیستم مدیریت یادگیری بسیار مؤثر، تعاملی و یکپارچه هدایت می‌شود که به ندرت در هیچ یک از مؤسسات آموزش عالی یافت می‌شود، تأکید کرد. اوگاندا، که اثربخشی آن توسط تنظیم‌کننده‌های آموزش این ایالت 81.9 درصد ارزیابی شده است.

همچنین معاون دانشگاه دکتر لارنس موگانگا ضمن سخنرانی در جمع، رسیدن به این نقطه عطف شگفت انگیز را به فارغ التحصیلان تبریک گفت و از آنها خواست تا با استفاده از دانش کسب شده از موسسه، سریعاً در روند ایجاد شغل مشارکت کنند.

ما به فارغ التحصیلان محترم خود خوش آمد می گوییم و به شما برای تکمیل یکی از رویدادهای بزرگ زندگی تبریک می گوییم. پس دانش‌آموزان عزیز، شما تأیید کرده‌اید که تصمیمی که ما برای شجاع بودن و ارائه آموزش برای تغییر زندگی‌ها اتخاذ کردیم، تصمیم عاقلانه‌ای بود. این در مورد پلتفرم‌های آموزشی آنلاین نبود، که به شما امکان می‌دهند از تحصیل در هر کجا که هستید لذت ببرید، یا یادگیری عملی که ما همچنان به آن ادامه می‌دهیم، همه چیز مربوط به این نبود، اما جاه‌طلبی ما اشتراک‌گذاری بود و هنوز هم هست. دنیای واقعی با شما، دنیایی که شما راننده ها هستید، و نه مسافران، مطمئناً از شما انتظار ندارم که فقط مسافر باشید، ما به شما نیاز داریم که راننده باشید، دنیایی که در آن شما رهبر نیستید، بلکه بیشتر دکتر موگانگا گفت که رهبران در هر حقی هستند.

وی از برنامه های مطالعاتی جدیدی در دانشگاه برای غنی سازی طیف فکری فراگیران و نوع آموزش در محوطه دانشگاه خبر داد. به گفته دکتر موگانگا، برای اولین بار، این دانشگاه مدرک کارشناسی ارشد در زنجیره بلوک و فناوری های مالی را تدریس می کند، اولین مدرکی که در هر دانشگاهی در شرق آفریقا ارائه می شود.

نکته مهم این است که این دانشگاه همچنین به تدریس کارشناسی ارشد حقوق در شش دسته بندی، یعنی؛ حقوق منابع طبیعی، حقوق ساختمان و مهندسی، جرم شناسی، کیفر شناسی و عدالت کیفری، رسانه ها، حقوق ارتباطات جمعی و روزنامه نگاری، حقوق ورزش و سرگرمی، علاوه بر کارشناسی ارشد علوم ایمنی بهداشت و مدیریت محیط زیست.

لازم به ذکر است که در مراسم دیروز به 296 دانشجو گواهی، دیپلم، مدرک و مدرک کارشناسی ارشد در دانشگاه ویکتوریا اعطا شد. 12 درصد از تعداد کل فارغ التحصیلان اولین نفری بودند که در خانواده خود مدرک دانشگاهی گرفتند.

بهتر از این، میانگین سنی فارغ التحصیلان 27 سال است که جوانترین فارغ التحصیل 20 سال سن دارد، در حالی که مسن ترین آنها 59 سال است.
همچنین ذکر این نکته حائز اهمیت است که 60 درصد فارغ التحصیلان زن بودند و تخمین زده می شود که برای رسیدن به مدرک دانشگاهی به طور متوسط ​​سه سال و چهار ماه زمان نیاز است.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com


دیدگاهتان را بنویسید