پارتی بلوک Malembe’s Club Pilsner با موفقیت همراه شد، زیرا NSG، Ziggy Dee و Mun G عیاشی را در آرزوی چیزهای بیشتر ترک کردند.

[ad_1]

دومین نسخه از Malembe Block Party با حمایت برند بزرگ آبجو اوگاندا و حامی بزرگ صحنه سرگرمی Club Pilsner نمایش ارزشمندی بود که انتظارات بالای “Kampalans” را برآورده کرد.

این نمایش توسط NSG، یک گروه هنرمندان سوئینگ آفریقایی بریتانیایی و هنرمندان اوگاندایی برگزار شد که توانستند اجرای مهیجی را به نمایش بگذارند که هر کسی را که در آن شرکت کرده بود راضی کرد.

اجراها توسط یکی از MC Etania که با نام مستعار Life of the Party یکی از بازیگران جدید کامپالا است آغاز شد و بعداً تیموتی کد، یک emcee مشهور و یکی از رپرهای برتر کامپالا به آن ملحق شد.

این دو نفر قبل از اینکه هر پرده برافراشته ای روی صحنه بیاید، جمعیت را به آتش کشیدند و سپس تماشاگران را در بهترین “حال و هوا” برای کنش های اصلی قرار دادند.


رپرهای محلی اوگاندا؛ Atlas Da African، Zaggazilions، Mun G، CDave Honcho و دی‌جی‌های Spinny، Dash، Emmie و Ssese اجرای بهتری را به نمایش گذاشتند که تا حدی بود که خوش‌گذرانی‌ها از آنها التماس می‌کردند که به صحنه برگردند، به‌ویژه Mun G.

زیگی دی

اگرچه اکثر تماشاگران را جوانان زیر 35 سال تشکیل می‌دادند، اما غافلگیری بزرگ خواننده افسانه‌ای زیگی دی که پس از تقریباً نیم دهه روی صحنه رفت، یکی از بهترین کارهای برگزارکنندگان بود.

خواننده Mic ya Ziggy Dee طعم جدیدی به برنامه اضافه کرد که مخاطبانی را که همه آهنگ های او را با او خواندند آماده کرد و خواستار حرکتی بیشتر شد که تقریباً اشک او را درآورد.

NSG که سرگروه‌ها بودند نیز همان چیزی را که انتظار می‌رفت انجام دادند، گروه شش نفره از لحظه‌ای که روی صحنه رفتند تا انتها یک اجرای عظیم و پرانرژی ارائه کردند.

اعمال اصلی؛ Kruddz، OGD، Papii Abz، Dope، Mxjib، و Mojo از گروه سوئینگ آفریقایی بریتانیایی NSG (نام اختصاری که آنها می گویند دارای معانی متعددی است مانند: بدون توقف، رشد هرگز متوقف نشو، نیجریه اسلش غنا و غیره) روی صحنه رفتند. حدود ساعت 10 و نیم در میان جمعیتی با صدای بلند تشویق و هیجان زده شد.

آن‌ها اکثر آهنگ‌های برتر خود از جمله Options، Petite، In Da Car و Roadblock را با تماشاگران در حال آواز خواندن و رپ زدن به صحنه بردند.

NSG باعث شد تا افراد خوش‌گذرانی مشتاق کسب اطلاعات بیشتر باشند و NSG قول داده به زودی به اوگاندا بازگردد. این اولین اجرای آنها در اوگاندا بود.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید