امبال: جامعه تجاری اقدام به جمع آوری کمک مالی برای جمع آوری یک میلیارد دلار برای حمایت از قربانیان سیل می کند

[ad_1]

جامعه تجاری امبال روز دوشنبه یک اقدام عظیم جمع آوری کمک مالی برای جمع آوری 1 میلیارد شیلینگ برای حمایت از قربانیان سیل اخیر که جان بیش از 20 نفر را گرفت و صدها نفر دیگر را آواره کرد، آغاز کرد.

مارتین جیکو از پونتا کانا، یکی از شرکت‌هایی که پشت این کمپین جمع‌آوری کمک مالی است، می‌گوید که آنها قصد دارند فعالیت‌های مختلفی مانند مسابقات فوتبال و شستشوی خودرو را سازماندهی کنند و به دنبال کمک‌های مالی برای حمایت از سیل‌زدگان باشند. او می گوید که هدف آنها جمع آوری حداقل یک میلیارد شیلینگ برای حمایت از 1500 خانواده است.

جیمز تامولیلا، مدیر شعبه Stanbic Bank Mbale، می‌گوید که آنها همچنین با اقلام کمکی به ارزش 100 میلیون شیلینگ از این کمپین حمایت کرده‌اند. او می گوید که قرار است از صندلی های LC I برای توزیع اقلام امدادی استفاده کنند.

برونو سجابی، مدیر مطالعات دانشکده بازرگانی دانشگاه Makerere، شعبه Mbale، از دیگر افراد تجاری خواسته است که از تلاش برای کمک به احیای زندگی افراد آسیب دیده استقبال کنند. این سیل زمانی رخ داد که رودخانه‌های اصلی امباله مانند Namatala، Nabuyonga و Manafwa در اثر باران‌های شدید از کناره‌های خود خارج شدند.


آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید