هکرهای چینی زندگی حرفه ای مقامات آمریکایی را دشوار می کنند


آنها از اواسط سال 2021 مورد حمله قرار گرفته اند. آنها قبلاً ارتباط بین ایالات متحده و منطقه آسیا و اقیانوسیه را به یک جهنم زنده تبدیل کرده اند. هکرهای چینی همه بخش های رسمی اصلی را به دست آورده اند. آنها به هدف خود رسیده اند. آنها جاسوسی می کنند و اطلاعاتی را از بخش های دریایی، آب و برق و دولتی ایالات متحده و حمل و نقل که شامل ترافیک هوایی می شود، جمع آوری می کنند.

در اوایل سال جاری یک بالن قرمز چینی در قلمروهای ایالات متحده شناور شد. مسئول بلافاصله آن را شلیک کرد، آنها تهدید شدند. ساکنان آن منطقه از اینکه ممکن است حامل عناصر انفجاری باشند، وحشت داشتند. شاید بالون در حال جمع آوری اطلاعات بود.

اخیراً فعالیت هکرهای چینی مشکوک بوده است

اف‌بی‌آی ایالات متحده، نیروهای امنیت ملی و سایر سازمان‌ها به سایر کشورها اطلاع داده‌اند. احتمال زیادی وجود دارد که این هکرهای چینی بتوانند به چیزی مهم دست یابند، این یک موضوع ایمنی در سراسر جهان است. پکن مدتی است که خود را برای این مبارزه آماده می کند. بلافاصله پس از انتشار این داستان در فضای مجازی منتشر شد. آنها بیانیه ای منتشر کردند مبنی بر اینکه ایالات متحده مورد حمله هکرهای چینی قرار دارد اشتباه بود.

آنها به دولت ایالات متحده حمله کردند و گفتند که اطلاعات نادرستی درباره یک کشور منتشر می کنند. شاید آنها توسط قدرت خود تهدید می شوند. پس از اینکه دولت بایدن به آنها هشدار داد که با روسیه تجارت نکنند، آنها نگران هستند که ممکن است در خطر باشند. چین در حال گسترش قلمروهای خود در دریای چین جنوبی است. این وضعیت نگران کننده ای در پکن است. ایالات متحده احساس می کند که این هکرهای چینی احتمالاً تحت تأثیر آنها قرار گرفته اند.

یک بازی قدرت بزرگ بین چین و ایالات متحده در حال وقوع است. امکان عملیات سایبری در مقیاس بزرگتر بین دو کشور وجود دارد. این هکرهای چینی قبلاً بسیاری از اطلاعات ایالات متحده را به خطر انداخته اند که این کشور را در معرض خطر قرار می دهد. اسناد فاش شده پنتاگون بسیار پیش بینی می شود که اعمال نادرست آنها بوده است.


دیدگاهتان را بنویسید