آل راکر به برنامه خود باز می گردد و مجریان همکار خود را غافلگیر می کند


ال راکر در روز پنج شنبه با انجام یک حرکت کوتاه تنها یک ماه پس از عمل جراحی تعویض زانو، میزبانان خود را شگفت زده کرد.

آل در حین قطعه ای برای روز ملی شراب در ساعت سوم از پشت صحنه بیرون آمد و در حالی که با عصا بیرون می رفت می خندید. بگویید “عیسی مسیح!” “نه!” کریگ ملوین در حالی که دیلن درایر فریاد می زد، فریاد زد. شینل جونز زمانی که ال به او نزدیک شد در حالی که پوزخند بزرگی می زد و در تمام طول راه در آغوش می گرفت، به نظر می رسید که متحیر شده بود.

در پخش بعدی، مجریان در مورد غافلگیری صحبت کردند و کریگ این تجربه را با گفتن این جمله خلاصه کرد: “ال راکر، او فقط ما را با یک پاپ این غافلگیرکننده مبهوت کرد.” کریگ گفت، طبیعتاً ما آن را پیش بینی نمی کردیم.

ال راکر پس از جراحی زانو به خوبی بهبود یافت

به گفته شینل، مجریان برنامه انتظار داشتند که او را در اواخر روز ببینند و نه در طول پخش زنده. در 9 می، هواشناسی تعویض کامل زانو را انجام داد. آل 68 ساله در 15 ماه مه طی یک مکالمه ویدیویی فاش کرد که 23 سال قبل تحت عمل تعویض زانو قرار گرفته است.

“این یکی کمی پیچیده تر است زیرا همانطور که می گویند یک تجدید نظر بود. یک روز پس از درمان، آل به میزبانش گفت که در حال پیاده روی است اما سعی کرده در خانه استراحت کند و استراحت کند. علاوه بر این، یک مخروط تیتانیوم برای رشد استخوان در اطراف وجود دارد. بنابراین، کار اضافی را به خود اختصاص داده است.

ال راکر ادعا کرد که اگرچه این روش ساده نبود، اما او به اندازه کافی احساس خوبی داشت که می توانست غذاهایی را در آشپزخانه آزمایش کند، که سپس آن را در اینستاگرام آپلود کرد که باعث ناراحتی پزشکش شد.

ال خندید و ادامه داد: “دکتر من آنچه را که در اینستاگرام پست کردم دید و گفت: “نه، ما درگیر آن نیستیم.” بنابراین، نکته کلیدی این است که زانو را بالا نگه دارید، یخ زده و بی حرکت نگه دارید. آل اظهار داشت که برای از سرگیری روال پیاده روی خود، سه روز در هفته فیزیوتراپی می کند.


دیدگاهتان را بنویسید