شان پیتون، سرمربی دنور برونکوس، در فهرست بازیکنان سختگیر است


شان پیتون اخیراً به تیم فوتبال آمریکایی دنور برونکوس ملحق شد به شرطی که بازیکنانش را از مشکلات مربوط به بازی های پلی آف خارج کند. مربی پیتون از آن زمان با بازیکنانی که با هر بازیکنی که باید توانایی ها و عملکرد خود را برای انتخاب شدن در فهرست انتخاب کنند، به طور یکسان رفتار کنند، سختگیر بوده است. به گزارش ESPN، سرمربی پیتون در مورد مواضع خود اظهار نظر کرده و گفته است که برای دنور برونکوس مهم نیست که بازیکنان چگونه به آنجا رسیده اند.

دنور برونکوس در سوپر باول 50 مقابل کارولینا پانترز با نتیجه 24-10 پیروز شد. از آن زمان، برانکوها در یک فصل پس از بازی هیچ بازی انجام نداده اند. با این حال، مربی پیتون، عملکردهای گذشته بازیکنان خود را در نظر نمی گیرد، بلکه بر روی آنها تمرکز می کند تا آینده برانکوها پیش برود. مربی پیتون به شوخی اعلام کرده بود که در طول مینی کمپ تازه کار NFL 2023 کارت های هدیه و پیام های روز جدید را در اتاق های جلسه ارسال خواهد کرد. او قصد داشت برای بازیکنان Broncos مانند جاستین سیمونز، پت سورتین II، مایک مک گلینچی و راسل ویلسون ذخیره کند، با این حال، نقاط فهرست کاملاً بر اساس عملکرد اختصاص داده می شود.

دنور برونکوس براندون مک مانوس را آزاد کرد

بازیکن براندون مک مانوس توسط Denver Broncos آزاد شد. مک مانوس
او به عنوان یک ضربه زننده برای برانکوها خدمت کرد و 9 فصل بازی کرد. او یکی از آنها بود
آخرین بازیکنان Broncos در تیمی که Super Bowl 50 را برنده شد. جورج پاتون، مدیر کل Broncos درباره مک‌مانوس اظهار داشت که از او به خاطر کمک‌های عالی‌اش و اینکه چگونه به یکی از بهترین ضربه زننده‌ها در NFL تبدیل شد، قدردانی کرده بود. او در ادامه گفت که مک مانوس همچنان در تاریخ باشگاه دنور برانکو جایگاهی استثنایی خواهد داشت و برای او بهترین ها را برای آینده آرزو کرد.


دیدگاهتان را بنویسید