بازپرداخت مالیات: آنچه می توانید انتظار داشته باشید و چه زمانی


در فصل مالیاتی اخیر، بسیاری از آمریکایی ها از عدم دریافت مبلغ مورد انتظار به عنوان بازپرداخت مالیات فدرال در سال 2023 ناامید شده اند. تغییرات خاصی وجود داشته است که بر مبالغ پرداختی کمتری که به میلیون‌ها شهروند ارسال می‌شود، تأثیر گذاشته است.

در مارس 2021، طرح نجات آمریکا به تصویب رسید که بر ارائه بازپرداخت مالیاتی، پرداخت های محرک سوم و مزایا به خانوارها متمرکز بود، مشروط بر اینکه دریافت کنندگان مالیات سال 2021 خود را در سال 2022 داشته باشند. در طول سال ها، تضاد شدیدی با آنچه که وجود داشت ایجاد کرد. با هدف تامین شهروندان، بازپرداخت مالیات به شرایط قبلی این طرح برمی گردد که منجر به پرداخت های کمتری شده است.

اعتبار کودک و وابسته که قبلاً در سال مالیاتی 2021 ارائه می شد، 8000 دلار برای بیش از 2 یا 2 فرزند بود، در حالی که برای یک فرزند مجرد 4000 دلار بود. با این حال، اکنون این مبلغ برای 2 یا بیشتر وابسته به 2100 دلار و برای یک فرد 1050 دلار کاهش یافته است. چنین تغییراتی در کاهش مبالغ اظهارنامه مالیاتی نیز به ترتیب در اعتبارات تخفیف بازیابی، اعتبار مالیات فرزند، اعتبار مالیات بر درآمد کسب شده، کمک‌های نقدی خیریه و اعتبار مرخصی بیمار و خانواده خوداشتغالی مشاهده می‌شود، البته در مقادیر متغیر.

چرا بازپرداخت مالیات کاهش یافته است؟

خدمات درآمد داخلی چندین بار به مالیات دهندگان هشدار داده بود که انتظار دارند تعداد بازپرداخت مالیاتی کمتری برای سال 2023 داشته باشند. این در نتیجه مدعیانی است که از بازپرداخت مالیات در سال 2022 استفاده کردند. این تغییرات در پرداخت مالیات بوده است که در درجه اول بر مالیات فعلی تأثیر گذاشته است. وضعیت دلیل دیگر برنامه جبران خزانه داری است که صورتحساب های معوقه را برای سازمان های ایالتی و فدرال جمع آوری می کند.


دیدگاهتان را بنویسید