به روز رسانی تابستانی پاری سن ژرمن: با جدایی مسی و آمدن سرمربی جدید


پاری سن ژرمن یا باشگاه پاری سن ژرمن باید تصمیمات مهمی را در این زمینه اتخاذ کنند
تابستان پیش رو به گزارش ESPN، کمپین 2022-23 بد بوده است
یکی برای پاری سن ژرمن، چه بیرون و چه در زمین فوتبال. پاری سن ژرمن در ماه مارس در لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ شکست خورده بود، پاری سن ژرمن مطمئناً نیاز به انتقال به بازی خود دارد.

مائوریسیو پوچتینو و کریستوف گالتیه، مدیران پاری سن ژرمن، هم از سوی هواداران و هم بازیکنان بدنام شده اند و از نبود برنامه بازی مناسب و بهبود سبک بازی شکایت دارند. پاری سن ژرمن بازیکنان مشهوری مانند نیومار، کیلیان امباپه و البته تنها لیونل مسی را در خود جای داده است، اما شاید تکیه بر غرایز آنها با توپ کافی نباشد و ایده ها، استراتژی ها و برنامه ریزی ها قطعا بسیار مورد نیاز است. گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، تابستان امسال یک سال قبل از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن اخراج خواهد شد.

لیونل مسی تنها پس از دو فصل پاری سن ژرمن را ترک می کند. مرخصی او قریب الوقوع بود زیرا تیم از آنچه قبلاً انتظار می رفت ناامید شده بود. مسی
در تابستان 2021 به پاری سن ژرمن پیوست، حضور او به رشد یک برند قوی تر برای پاری سن ژرمن در سراسر جهان کمک کرد. به جای گالتیه، یولیان ناگلزمن، مدیر سابق بایرن مونیخ، به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن، انتظار می رود که آنتونیو کونته، تیاگو موتا و ژوزه مورینیو نیز در میان دیگران انتخاب شوند.

همانطور که PSG نشان می دهد نیمار در دسترس است

پاری سن ژرمن نیمار را در دسترس بازار قرار داده در حالی که مسی می رود. این باشگاه قصد دارد نیمار را نیز ترک کند که به دنبال لوئیس کامپوس، مدیر پاری سن ژرمن خواهد بود. نیمار همچنان تا سال 2027 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. قرار دادن نیمار در بازار مطمئناً درآمد زیادی برای پاری سن ژرمن به همراه خواهد داشت. کامپوس اکنون بر روی ساخت تیمی حول امباپه تمرکز دارد که ممکن است به نفع باشگاه باشد.


دیدگاهتان را بنویسید