خطر! Masters یک برنده جدید دارد


جیمز هولژاور برنده «خطر! کارشناسی ارشد.”

«خطر! مسابقات مسترز که خود را “شرور” توصیف می کند، در نسخه چهارشنبه برنده اعلام شد.

این رویداد سه هفته‌ای و سخت توسط هولژائر، 38 ساله، پس از اینکه او از ماتی روچ، 24 ساله، و مت آمودیو، 32 ساله، که به ترتیب دوم و سوم شدند، پیشی گرفت، برنده شد.

اولین تریبک تروفی و ​​همچنین جایزه بزرگ 500000 دلاری به شرط بندی ورزشی حرفه ای تعلق گرفت.

خطر! Masters برنده جدید را در یک فینال ناخن جویدن نشان می دهد

پروژه غیرانتفاعی لاس وگاس 150، که به دانش آموزان دبیرستانی با مسکن ناپایدار کمک می کند، 100000 دلار از «خطر!» دریافت کرد. همچنین.

هولژائور توسط مجری کن جنینگز مطلع شد که سایر شرکت کنندگان به دلیل درگیری کاذب خود با قهرمان، او را تحت فشار قرار دادند.

جنینگز 49 ساله به برنده تبریک گفت: “تو اولین “خطر” ما هستی! قهرمان مستر.”

بومی ایلینوی پس از مسابقه به قدردانی از رقبای خود روی آورد و از آنها برای کار خوب خود تشکر کرد. روچ که در اوایل این ماه پدرش را از دست داده بود، توسط هولژائر مطلع شد: «شما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتید و پدرتان به‌طور باورنکردنی به شما افتخار می‌کند. مادرت هم همینطور

پست برای پاسخ با هولژاور تماس گرفت. زمانی که بومی واشنگتن و هولژاور هر دو در «خطر! مسابقه The Greatest of All Times» در سال 2020، آنها رقابتی را ایجاد کردند. هولژائر اولین حضور تلویزیونی خود را در نمایش بازی در سال 2019 انجام داد.

در نهایت، جنینگز پیروز شد و هولژائر آرزوی مسابقه مجدد را داشت.

هنگامی که جیمز هولژائر از او به خاطر “بازی مجدد” انتقاد کرد، نمایش بازی گفت: “تو می دانی که چقدر کار می کردم تا به جایی که در این سکو هستم برسم و از بازی مجدد با تو اجتناب کنم، جیمز. ”

این دو در نهایت پس از اینکه جنینگز شوخی کرد و هولژائر را «ظاهر حسی اما پر از وحشت زیبا» نامید، در نهایت به معاشقه‌های عجیب و غریب پرداختند.

هولژائر گفت کن، آن را در شلوارت نگه دار. روچ از این تعامل حسی از خنده فوران کرد. در توئیتی بعدی، هولژائر اظهار داشت که “ما در واقع مجبور شدیم نوار را متوقف کنیم تا کن بتواند دوش آب سرد بگیرد.”


دیدگاهتان را بنویسید