اودونگو رئیس UNEB هشدار داد: “ثبت نام نامزدهای 2023 در 31 می به پایان می رسد.”


دن اودونگو، دبیر اجرایی هیئت ملی امتحانات اوگاندا (UNEB) گفته است که دوره ثبت نام عادی داوطلبان برای شرکت در آزمون نهایی سال 2023 در سطوح ابتدایی و تمام متوسطه در 31 می 2023 به پایان می رسد.

در سندی که آقای اودونگو در روز جمعه منتشر کرد، او از همه طرف های مسئول خواست تا اطمینان حاصل کنند که همه نامزدهای بالقوه در: امتحانات ابتدایی ترک تحصیلی (PLE)، گواهی تحصیلی اوگاندا (UCE) و گواهی آموزش پیشرفته اوگاندا در روزهای باقیمانده برای جلوگیری از اضافه بار ثبت می شوند.

او همچنین به طرف‌هایی که مسئول بارگذاری داده‌های زیستی نامزدها هستند هشدار داد تا صحت داده‌های ارسال شده با نامزدها را قبل از ارسال نهایی تأیید کنند.

به املا و ترتیب نام ها، تاریخ تولد، جنسیت و انتخاب های سازمانی دقت کنید و مطمئن شوید که عکس پیوست شده است. در صورت نیاز به اصلاحات پس از ارسال، به فرد مسئول توصیه می شود که مستقیماً با UNEB تماس بگیرد. در مواردی که اصلاحات شامل تغییر نام و تاریخ تولد است، لطفاً گواهی تولد و رضایت نامه والدین یا قیم را همراه داشته باشید. اصلاحات انجام شده قبل از 31 می، رایگان خواهد بود. پس از آن، برای هرگونه تغییر در داده های ثبت نام، هزینه ای دریافت می شود.


آقای اودونگو به روسای مدارس تحت حمایت دولت هشدار داده است که از ثبت نام نامزدهای تحت حمایت خصوصی به عنوان نامزدهای تحت حمایت دولت خودداری کنند. وی خاطرنشان کرد: این اقدام کلاهبرداری است که موجب ضرر مالی دولت می شود و بنابراین هر رئیس مرکز امتحانی یا مدیر مدرسه که مرتکب چنین اقدامی شده است باید دو برابر مبلغ کلاهبرداری شده را بپردازد.

وی گفت: قوانین مربوطه در مورد کلاهبرداری نیز در مورد این مدیران یا مدیران اجرا می شود و همچنین شماره مرکز امتحانات مدرسه نیز حذف می شود.

در همین حال، همانطور که در قانون UNEB 2021 S.4 (2) پیش بینی شده است، مدیران و بازرسان ناحیه/شهر/شهرداری مدارس باید ثبت نام داوطلبان را در مکانی قابل مشاهده در تابلوی اعلانات مدرسه و ناحیه نمایش دهند. هنگامی که آن زمان فرا رسید، انتظار می رود والدین، نامزدها و سایر علاقه مندان وضعیت ثبت نام زبان آموزان و همچنین صحت داده های ارائه شده را تأیید کنند.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com


دیدگاهتان را بنویسید