تینا ترنر تنها یک ماه قبل از مرگش اعتراف کرد که دوستش میک جگر را دوست داشته است.

[ad_1]

خواننده اصلی گروه رولینگ استونز توجه تینا ترنر افسانه ای را به خود جلب کرد. پس از یک بیماری طولانی، تینا ترنر این چهارشنبه در سن 83 سالگی درگذشت. ماه گذشته، او در مصاحبه ای صریح اعتراف کرد که تا حدودی به یک سلبریتی مشهور علاقه داشته است.

میک جگر کسی بود که ترنر اعتراف کرد که او را دوست دارد و حتی اضافه کرد که تور رولینگ استونز را که با هم انجام دادند را دوست دارد. تینا و جگر، هر دو 79 ساله، در طول حرفه خود در موسیقی، اغلب با هم کار می کردند. آنها در فستیوال Live Aid در فیلادلفیا، جایی که جگر به دلیل پاره کردن دامن تینا در حین اجرا بدنام است، روی صحنه رفتند.

نماد افسانه‌ای تینا ترنر ماجرای «دامن» با میک جگر را با جزئیات شرح می‌دهد.

خواننده «دو نفر» در زندگینامه خود که در سال 2018 منتشر شد، این مناسبت را بازگو کرد و گفت که او و میک هرگز نتوانستند روی صحنه بایستند و روی صحنه اجرا کنند، این آنها نبودند. آنها دوست داشتند اقدام کنند. او به یاد می آورد که در طول اجرا، میک یک بار به او نگاه کرده بود و می توانست فکر شومی را که شروع به شکل گیری کرده بود احساس کند. این همان چیزی است که منجر به حادثه بدنام دامن شد.

تینا ترنر به یاد آورد که میک پس از معاینه، با احتیاط پرسیده بود که آیا دامن در آمده است یا خیر، و گفت که قبل از اینکه بتواند کاری انجام دهد، کمی دیر شده بود، زیرا او قبلاً تصمیم به انجام آن گرفته بود. تینا ترنر که در سال 2013 با اروین باخ ازدواج کرد، گفت: با این حال، این مهم نبود، زیرا این فرد تصادفی نبود بلکه یک دوست بسیار عزیز بود.

خواننده «مری مغرور» در ادامه این مصاحبه اظهار داشت که آرزو دارد از او به عنوان کسی یاد شود که عاشقانه میک جگر را دوست دارد و زنان را تشویق می‌کند تا رویاهای موسیقی خود را دنبال کنند. آرام باش ملکه راک اند رول.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید