تنش‌ها بین کن پکستون و جمهوری‌خواهان برتر تگزاس در حال افزایش است

[ad_1]

پس از آنکه کن پکستون، دادستان کل تگزاس، رئیس مجلس ایالتی که در حالی که مست بود، رئیس مجلس نمایندگان را در بالای جلسه متهم کرد و از وی خواست تا آنجا را ترک کند، یک هیئت اخلاقی مجلس، شهادت‌های انفجاری بازرسان را شنید. شهادت آنچه را که بازرسان گفتند سال‌ها بزهکاری کن پکستون بود توصیف می‌کرد. رویدادهای هفته گذشته نشان از فوران درگیری های طولانی مدت در میان قدرتمندترین جمهوری خواهان داشت.

انفجار تماشایی تندخویی عمومی سالهاست که ساخته شده است. کن پکستون، کمی یک رهبر سنت‌گرا که از دونالد ترامپ حمایت کرد و همچنین از موقعیت او برای رقابت با نتایج انتخابات 2020 (ریاست‌جمهوری) استفاده کرد، مدت‌ها از رهبری مجلس به عنوان بیش از حد لیبرال یا سهل‌گیر انتقاد کرده است.

از داد فیلن خواسته شد که اتهامات مسمومیت کن پکستون را کنار بگذارد

حملات او علیه فیلان، رئیس مجلس نمایندگان، نگاهی اجمالی به چشم‌انداز سیاسی دارد که در آن جمهوری‌خواهان بر تمام شاخه‌های قدرت دولتی تسلط دارند، اما در میان گروه‌های زیادی که برای نفوذ و قدرت رقابت می‌کنند، تقسیم شده‌اند.

پکستون روز سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای به مجلس GIC، کمیته اخلاق اتاق، خواستار تحقیق در مورد عملکرد فیلان در مورد مسئولیت‌هایش در آن چیزی شد که او آن را «وضعیت مست» خواند.

ویدئویی از داد فیلان که در آن به نظر می‌رسد که او در حالی که در صحن مجلس پس از جلسه جمعه شب سخنرانی می‌کند در آخر هفته در رسانه‌های اجتماعی در فضای مجازی پخش شد و باعث شد که پکستون خواستار استعفای فیلان شود. به جز فیلم های ضبط شده، کن پکستون هیچ مدرک دیگری برای تأیید ادعای خود مبنی بر مستی بودن دید ارائه نکرده بود.

پکستون در بیانیه‌ای که در حساب توییتر خود منتشر کرد، از داد فیلان که رئیس مجلس بود خواست پس از جلسه قانون‌گذاری فعلی کناره‌گیری کند. یکی از ناظران گفت: «تگزاسی‌ها از دیدن او که در حالت ظاهری مسمومیت فلج‌کننده بر مجلس تگزاس ریاست می‌کرد، شوکه شدند.

چهار کارمند سابق دادستانی کل در ماه مارس پکستون را به سوء استفاده از قدرت خود برای کمک به دوست سیاسی خود نیت پل، سرمایه گذار املاک و مستغلات که ده ها هزار دلار به کمپین پکستون داده بود، متهم کردند. Paxton سپس به دنبال استفاده از 3.3 میلیون دلار از بودجه دولتی برای حل و فصل این دعوا بود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید