اعتبار مالیاتی کودک در سال 2023 چه ارزشی خواهد داشت؟ توضیحات در مورد واجد شرایط بودن در اینجا ارائه شده است

[ad_1]

اکنون که فصل مالیات در اینجا آمده است، ممکن است ساده باشد که با همه برنامه ها و لیست معیارها تبدیل شوید. با این حال، ما شما را با مجموعه‌ای از مقالات و توصیه‌هایی آماده کرده‌ایم که تشکیل پرونده را تا حدودی ساده‌تر می‌کند. بسته به سطح درآمدتان، ممکن است به عنوان والدین یا قیم واجد شرایط دریافت انواع مزایای مالیاتی و کسرهای اخیر باشید.

اطلاعات زیر به شما کمک می کند واجد شرایط بودن خود را برای اعتبار مالیاتی کودک برای فصل مالیاتی فعلی تعیین کنید.

اعتبار مالیاتی کودک برای سال 2023

برای کودکان 5 ساله و کمتر، بالاترین اعتبار برای اعتبار مالیاتی کودک 2000 دلار است. برای کودکان 6 تا 17 ساله، بالاترین اعتبار مالیاتی 3000 دلار است. علاوه بر این، برخلاف سال گذشته، نمی توانید یک قطعه چک را از قبل دریافت کنید.

اعتبار مالیاتی کودک برای چه کسانی در دسترس است؟

اعتبار مالیاتی کودک دارای چندین محدودیت است. اول، شما باید قیم یا والدینی باشید که امسال مالیات را ثبت کرده اند. طبق IRS، فرزند یا وابستگان شما باید دارای ارقام تامین اجتماعی باشد که برای شغلی در ایالات متحده واجد شرایط باشد. آنها باید زیر 17 سال باشند.

  • آنها فرزندان شما از طریق خون، ازدواج، یا از طریق فرزندخواندگی هستند که شرایط لازم را دارند، خواهر و برادر، خواهر و برادر ناتنی یا فرزندان شما (مانند برادرزاده ها، خواهرزاده ها یا نوه ها).
  • آنها سالانه بیش از 50 درصد کمک مالی خود را کمک نمی کنند.
  • شش ماه است که آنها با شما نقل مکان کرده اند.
  • در مورد تخفیف های مالیاتی، آنها به درستی به عنوان افراد وابسته به شما درج می شوند.
  • آنها یک شهروند آمریکایی، شهروند آمریکایی یا بیگانه مقیم آمریکا هستند.

اگر AGI شما به‌عنوان سرپرست یا والدین در هنگام ارسال به‌صورت جداگانه کمتر از 200 هزار دلار یا هنگام ارسال اظهارنامه با شریکتان کمتر از حدود 400 هزار دلار باشد، شما واجد شرایط CTC هستید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید