بررسی نهایی فصل هشتم شیکاگو مد


از زمانی که جک دیتون (ساشا رویز) مدیریت مرکز پزشکی گافنی شیکاگو را بر عهده گرفت، دکتر ویل هالستد (نیک گهلفوس) از مدیریت متمرکز بر سود بیمارستان ناراضی بوده است. وقتی دکتر کروکت مارسل (دومینیک رینز) با ادامه عمل جراحی توسط سیستم OR 2.0 دیتون مخالفت کرد، فصل هشتم پایانی Chicago Med خشم او را به اوج رساند.

جراحی فتق معمولی به دلیل تصویر نادرست 2.0 از یک عارضه بدون مشکل انجام می شود. هالستد نامه استعفای خود را به گودوین (S. Epatha Merkerson) می دهد که سیستم را هک کرده و نسخه 2.0 را برای ایجاد یک نتیجه نامطلوب دستکاری کرده است و از دکتر سانگ (TV Carpio) دفاع می کند. سوال این است که “بدون تو چه کار باید بکنیم؟” گودوین از او می پرسد.

شیکاگو مد یکی دیگر از اعضای خود را از دست داد

با این حال، بقیه کارکنان Med ممکن است قربانی قانون عواقب ناخواسته شوند: دیتون به گودوین می گوید که اعتراض عمومی 2.0 او را از نظر مالی نابود کرده است و او باید بیمارستان را بفروشد.

آخرین قسمت Gehlfuss به عنوان یک برنامه معمولی در Chicago Med، آخرین قسمت سریال است. او یکی از تنها گروه منتخبی از بازیگران است که از ابتدا همراه با مارلین بارت، مرکرسون و الیور پلات در سریال حضور داشتند. با این حال، همانطور که توسط شگفتی دیگر در پایان نشان داده شد: “درب برای بازگشت به نمایش همچنان باز است.” ویل از شیکاگو به سیاتل پرواز می کند و ناتالی منینگ (سریال قبلی معمولی با بازی توری دویتو) و پسرش اوون در آنجا ملاقات می کند.

در قسمت قبلی، مشخص شد که نیک و ناتالی از زمانی که او پس از فصل 6 ترک کرد با هم در تماس بودند و اکنون او به سیاتل نقل مکان کرده است تا دوباره با ناتالی دیدار کند.

دویتو، که هویتش به شدت محافظت می‌شد، به هالیوود ریپورتر گفت: «مختصر و زیبا بود – دقیقاً همانطور که باید می‌بود.» او تصمیم گرفته است به سیاتل، جایی که او در حال حاضر در آن زندگی می کند، سفر کند تا با او باشد. به نظر می رسد آنها در حال قدم زدن به دوردست ها هستند و باعث می شود که فرد باور کند برای همیشه با هم خواهند بود.

دویتو در مصاحبه با THR درباره دریافت تماس برای اجرای مجدد نقش خود و «بسته شدن ویژه» که توانست با Gehlfuss به دست آورد، صحبت کرد.


دیدگاهتان را بنویسید