بازیکنان رئال مادرید از وینیسیوس حمایت می کنند


در بازی چهارشنبه لالیگا، رئال مادرید رایو وایکانو را با گل های کریم بنزما و رودریگو با نتیجه 2-1 شکست داد، در حالی که هواداران و بازیکنان به دفاع از وینیسیوس جونیور که در آخر هفته هدف آزار نژادی قرار گرفت، ایستادند.

وینیسیوس، مهاجم برزیلی رئال مادرید، قبل از بازی پس از دریافت القاب نژادی در جریان باخت 1-0 این تیم مقابل والنسیا در روز یکشنبه مورد تجلیل قرار گرفت. همه ما وینیسیوس هستیم. در میان بسیاری از کلمات حمایتی از او، تابلویی که پشت چند گل در سانتیاگو برنابئو نصب شده بود، نوشته بود: “دیگر بس است.”

در حالی که رهبران هر دو تیم بازوبندهایی با مضامین ضد نژادپرستی اهدا کردند، بازیکنان رئال با پیراهن های ورزشی با شماره 20 و 20 وینیسیوس وارد زمین شدند.

رئال مادرید پشت وینیسیوس را دارد

وینیسیوس بازیکن رئال مادرید که لباس خیابانی به تن داشت و عصبانی به نظر می رسید، پس از اینکه همه با بنر لالیگا که روی آن نوشته شده بود «نژادپرست ها، خارج از فوتبال» عکس گرفتند، به هم تیمی هایش در زمین پیوست تا او را تشویق کنند.

با وجود اینکه فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) روز سه شنبه کارت قرمزی که او در بازی با والنسیا گرفت را لغو کرد و محرومیت بعدی را لغو کرد، اما او در ترکیب رئال برای این بازی قرار نگرفت.

به گزارش رسانه های اسپانیایی، مشکل زانو وینیسیوس را از تمرین قبل از بازی باز داشت. سرمربی کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری اظهار داشت که از انتخاب کمیته مسابقات شگفت زده شده است.

او ادامه داد که بسته شدن نسبی جایگاه والنسیا به عنوان نوعی مجازات پیشرفت قابل توجهی بود. هم تیمی های اطراف وینیسیوس “احساس زیادی تحت تاثیر قرار می دهند.”

بسیاری از هواداران رئال با پیراهن و روسری های برزیلی در ورزشگاه حاضر شدند و بیانیه ای رسا و واضح ارائه کردند که آنها با آزار و اذیت او در ورزشگاه های اسپانیا مخالف هستند.

شش دقیقه مانده به پایان بازی، رائول دی توماس بازیکن رایو گل تساوی را به ثمر رساند، اما رودریگو در دقیقه 89 با شکست دادن دروازه بان استوله دیمیتریفسکی با تلاش کم از بیرون محوطه که به درون تیرک سمت راست رفت، برتری رئال را بازگرداند.

رودریگو 22 ساله موفقیت خود را با بالا بردن مشت جشن گرفت، ژستی که اغلب توسط جنبش های اجتماعی مانند ضد نژادپرستی استفاده می شود.


دیدگاهتان را بنویسید