خسته بودند! رئیس بااتی اوگاندا در محل به دلیل بدرفتاری با کارکنان


آقای ستایش یامسانی، رئیس فروش اوگاندا بااتی با مسئولیت محدود به اتهام بدرفتاری با کارکنان شرکت در محل حضور دارد.

در سال 1964 تاسیس شد – اوگاندا بااتی اولین شرکت در منطقه آفریقای شرقی بود که خط فوق مدرن Continuous Galvanizing را راه‌اندازی کرد؛ با شعبه‌ها و نمایشگاه‌هایی که در سرتاسر اوگاندا پخش شدند.

میراث اوگاندا بااتی به عنوان تولید کننده و تامین کننده پیشرو ورق های سقف در کشور، ممکن است به دام سگ ها بیفتد، اگر رفتار نادرست آقای ستایش بررسی نشود.

کارمندان ناراضی رئیس فروش شرکت را به نقض حقوق کارگران از طریق نژادپرستی، بی احترامی، ایجاد فضای ناامنی شغلی و تهدیدهای بی پایان اخراج متهم می کنند.


یکی از کارمندانی که ناشناس ماندن را برای امنیت شغلی ترجیح می‌داد، به این پایگاه خبری گفت که آقای ستایش مهارت‌های مدیریتی ضعیفی دارد و با تهدید بر خردسالان خود حکومت می‌کند.

هر بار که او به ما می گوید که شما را اخراج خواهیم کرد. او شرایط اینجا را غیرقابل تحمل کرده است. اخیرا یکی از مدیران به دلیل اینکه این مرد او را بسیار تهدید می کرد، استعفای خود را اعلام کرد.

او افزود: «او این احساس ناامنی شغلی را در شرکت ایجاد کرده است و همه فکر می‌کنند قربانی بعدی اوست.

این کارمندان همچنین آقای ستایش را متهم کردند که پشت فروش لنگان این شرکت بوده است.

آنها می گویند که رئیس فروش بر اساس تصمیمات شخصی خود تمایل به فروش محصولات شرکت را دارد.

او محصولات را به هموطنان هندی‌اش با قیمت‌های ارزان عرضه می‌کند، اما وقتی نوبت به اوگاندایی‌ها می‌رسد، قیمت‌ها را افزایش می‌دهد. ما به طور جدی مشتریان خوب را از دست می دهیم.

ما به دلیل رفتارهای او روحیه خود را برای بازاریابی محصولات شرکت از دست داده ایم. او به هیچ کارمندی احترام نمی گذارد، جلوی مشتریان بر سر ما فریاد می زند.

با این حال، زمانی که آقای ستایش با او تماس گرفت، اتهامات وارده به خود را رد کرد و گفت: “این فقط یک باج خواهی است”.

او گفت: «ما با همه مشتریان گرانقدرمان به یک شکل رفتار می کنیم و هیچ چیز مثل من با کارگران بد رفتار نمی کند.

“شما می توانید تحقیقات خود را برای اثبات انجام دهید.”

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com


دیدگاهتان را بنویسید