ماتیاس لوتواما: در مورد هفت افتخار مدل توسعه کلیسایی


ما یک برون یابی بر روی ارکان سیستم مدل توسعه محله انجام خواهیم داد.

تجلیل اول، مربوط به تولید و بازاریابی است. تا اوت 2022، اوگاندا 96 میلیون دلار آمریکا از صادرات ذرت به دست آورد. در این بعد، پردازش صنعتی برای مهار ثروت ملت اولویت دارد.

تجلیل دوم، به کمیت اقتصاد خدمات و زیرساخت مربوط می شود. به لطف NRM، اوگاندا سالانه 1.6 میلیارد دلار از گردشگری درآمد دارد. در این ارگ، اولویت راه ها و بیمارستان ها، در سطح هر شهروندی یک روش زنده است.

سومین تجلیل، ما را به شمول مالی سوق می دهد. با تشکر از Museveni و NRM، متوسط ​​درآمد اسمی ماهانه خانوار اوگاندا اکنون 600000 Shs در مقابل 400000 Shs تا سال 2020 است.


تجلیل چهارم، مطمئناً پرچم خدمات اجتماعی را به همراه دارد، به لطف Museveni و NRM، قیمت اینترنت، اندازه گیری ماهانه مگابیت در ثانیه از 300 دلار تا سال 2020 به 60 دلار (هنوز کاهش می یابد) تا آگوست 2022.

ستایش پنجم، مجموعه ای از CIS، سیستم اطلاعات جامعه است. این ستون فقط برای افراد نابغه است. ما GNI سرانه را از زاویه ای از شاخص حالت، 0.52 تا 6.1، بسته به وضعیت درک فرد، کمی می کنیم.

تسبیح ششم مربوط به جمع الهی آگاهی انسان است که یکی از تغییرات ذهنیت است. در نامگذاری اخلاق انسانی و کسب و کار، منطقه کیبوگا با عشق و سهولت در یک بازار شبیه سازی شده بهترین رتبه را دارد.

ستون هفتم، با عظمت هفت شیپور، زمانی دیگر ریخته می شود و هفت مهر ملی در آن وجود دارد……

(نویسنده- ماتیاس لوتواما معاون کمیساریای منطقه DRDC Kiboga است)

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com


دیدگاهتان را بنویسید